Blauwe plekken en spierpijn

Hee hallo! Ja JG je hebt gelijk, het is hoog tijd dat eer weer wat op mijn blog verschijnd. Mijn host-moeder heeft me bijna voor de computer gezet en zei dat ik wat moest schrijven. Het is bijna een maand geleden en ik heb heel wat gedaan.. Het weekend van de 25ste was echt top! Zaterdag gingen we paintballen met onze familie en twee vrienden van Leo (Chinese broer) en er kwamen twee meisjes van het orientation camp die ook in Auckland wonen. Omdat we zaterdag vroeg moesten opstaan, bleef iedereen op vrijdag nacht bij ons slapen! Gezellig gegeten, 's avonds nog even naar het strand en natuurlijk tot in de vroege uurtjes opgebleven. Volgende ochtend om 7 uur eruit, een uurtje rijden en toen mochten we gaan spelen! Het is echt heel leuk, je zit in een team en je probeert de basis van je tegenstander te veroveren. Wij hebben bijna alles gewonnen dus dat was lachen, maar ik heb er toch een paar blauwe plekken aan over gehouden. Die zaterdag avond ging Micheal, Marius en ik samen met mijn host-oom en neefje naar een AllBlacks wedstrijd. Dit is het nationale rugby team. De AllBlacks speelde tegen Australie en dat is een beetje hetzelde als Nederland tegen Duitsland speelt. Maar gelukkig wonnen we! Met iets van 22-6.. De sfeer was amazing, de wave ging door het stadium en de spelers deden de haka. De haka doen de AllBlacks altijd voor een wedstrijd, zo proberen ze de tegenstanders bang te maken. Toen we zaterdag eindelijk thuis was, kon ik mijn ogen niet ophouden, snel naar bed dus. Maar de volgende ochtend stond er weer wat op 't progamma! We gingen lunchen met mijn gast-oom en neefje, en mijn gast-oma en opa. Dat deden we in de Skytower, echt heeeeeel cool! Ik was er 1 keer eerder geweest maar toen hadden we alleen wat rond gekeken. Het coole is dat het deel waar je eet ronddraait, dus na een uur heb je een rondje gemaakt en heel Auckaland bekeken! Het weekend daarna, gingen we naar Whangamata, daar is het vakatiehuisje. Vrijdag gingen we voor het eerst surfen, dat was leuk, maar moeilijk! Volgende keer nemen we een les bij de surfclub, zodat we (hopelijk) de basis leren kennen :) De volgende ochtend werden we wakker met spierpijn, maar toch gingen we een wandeling maken naar een waterval. Onzo host-vader vertelde dat het een half uurtje heen, en een half uurtje terug lopen is. Nou niet dus, het was bijna 2 uur heen en twee uur terug, maar het was wel lachen! Het pad liep paralel met een riviertje en toen we bij de waterval uitkwamen, besloten we terug te gaan over de rivier/beek. Nou heel wat geklommen dus en bijna iedereen had een nat pak! Zondag weer naar huis en nog wat huiswerk gemaakt voor maandag. Dit weekend was ook echt top! Maar dat vertel ik een andere keer, nu snel opstaan en de naar school! Heel veel liefs!

Reacties

Reacties

pa

hoi lieve maren, wat n leuke tijd inderdaad, ben bijna jaloers. niet on flauw te doen, maar is surfen daar zoveel moeilijker?
pa

JG

Hahaha klinkt allemaal top!

hiltje

ohh. maren wat heb je het daar leuk. hier niks an en mist niks hoor. en hou ons vooral op de hoogte. vinden we echt leuk om te horen.

rita

Ongelooflijke bofkont! Geniet ervan...je tante

maren

haha papa, het is even moeilijk. maar het is niet windsurfen (dat heb ik wel vaker gedaan), maar het was golfsurfen, en das wel moeilijk;)

Ellen

Wat maak jij ontzettend veel leuke dingen mee. Ook de foto's vind ik overweldigend. Doet iedereen daar zo ontzettend veel leuke dingen in één weekeinde...of doen ze dat (natuurlijk!) allemaal speciaal voor jou?

JG

Tijd voor nieuw verslag ;)

Racheli

Big Like !!!! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!