Rotorua weekend!

Hee luitjes,

De vorige keer ging inderdaad iets verkeerd, ik probeerde het te uploaden via een telefoon en er ging iets mis. Maar gelukkig heeft mijn Duitse broer (Marius) een laptop en ik mag 'm even lenen

Laughing

Afgelopen vrijdag ging ik tijdens de lunch pauze weg en zijn we naar Rototua gereden. Een weekendtripje dus en het was top! In Rotorua zijn heel veel gijsers, kraters en meer van die geologische verschijnselen. Pretty cool, een meer dat warm is en het bubbelt door alle gassen. Het stinkt wel

Wink
In Rototua kan je echt van alles doen, de luge is een soort racebaan van een berg af en je zit op een karretje (moeilijk uit te leggen). We hebben ook de 'Swing' gedaan, daarmee ga in 150 km per uur, binnen twee seconden! Nog leuker was een avond geamuseerd worden door Maori's in een na gebouwde 'Maori Village'. Heel intressant en bijzonder, ze dansden, zongen en lieten ons allemaal spelletjes spelen! Maar het alle leukste was het quad rijden. We hebben een mud-tour gedaan en echt, je wordt vies en kletsnet! Marius is twee keer van de quad gevallen, gelukkig ongedeerd, het was hilarisch!!

Zondag weer terug gereden en in een bar wat gegeten. Vandaag weer naar school gegaan. Best raar om op school te zitten; de leraren vragen of ik examens doe. En dat doe ik niet, dus ik zit in les, zonder de pressure die andere wel hebben. Helaas moet ik wel huiswerk maken

Wink

Nou best veel gedaan in 1 weekend dus. Tot het volgende verhaaltje!

Lots of love from down under

Reacties

Reacties

ypie

Leuk verhaal Maren,
Ik ben daar ook geweest en was toen onder de indruk van de verschillende natuurelementen. Geweldig dat jullie dit soort tripjes toen. Geniet ervan: en voor nu:
Leer ze en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal.

hendrik jan

hoi maren ik hoop dat t bericht goed aankomt,
wat een leuk verhaal, wat maak je leuke dingen mee en wat klink je goed, ik ben blij voor je dat je het goed hebt, je groeit lieffie, pa

lies

Geinig!!! schrijf maar snel weer een verhaaltje en post maar meer foto's want het is namelijk superleuk om te lezen/zien. Hoe chill dat je host-broer chefkok is trouwens hihi. En is Lyn ook iemand die een highschool year doet of woont ze daar gewoon? Het ziet er uit alsof je lol hebt met je gastfamilie!
Hier alles goed! Ben nu bij mam aan het schoonmaken en morgen ga ik kamperen in een ingerichte tent met 3 clubgenoten: avonturenator, zo noemen we het.
Schrijf maar snel weer!! liefs

Rachel

cool!!! wat luek om dat te leezen :) ik ben ook benieuwd naar je volgende verhaalen en foto's. goede week!

Rita en Kees

Ha Maren. Leuk jouw reisblog! Graag veel verhalen en foto's.
Geniet ervan. Liefs uit Tilburg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!