Hoppaa, geariveerd!!

Hallo luitjes! Het eerste berichtje op mijn reisblog:) Dit is mijn derde dag in Auckland en echt heel cool. Tijdens de reis heb ik een paar andere sts-students leren kennen, echt heel leuk en wie weet zie ik ze dit jaar nog. Toen ik aankwam op het vliegveld kwam mijn gastmoeder me ophalen en reden we naar huis. Ik zit samen met nog een Duitse en Chineese jongen in het huis, de Duitse jongen is heel aardig ( maar hij zegt niet zoveel) en de Chineese jongen is net twee weken naar China, om langs te gaan bij z'n familie dus+die+zie+ik+pas+over+een+tijdje.+De+zoon+van+Ruth+en+Matthew+is+ook+heel+cool,+hij+werkt+in+de+skytower+van+Auckland+en+heeft+ons+de+stad+laten+zien.+Over+twee+nachtjes+voor+het+eerst+naar+school,+spannend!+Ik+moet+een+half+uurtje+met+de+bus+om+er+te+komen,+haha+kijken+of+ik+bij+de+goede+halte+er+uit+stap.+Foto's+kome+wanneer+ik+

Reacties

Reacties

Jan Gijs

Leuk dat je het zo leuk hebt!

Lies

Poppetje! Mooi om te lezen :) even op nieuw uploaden want er is iets misgegaan, vanaf "de zoon van ruth..." is het niet meer leesbaar. Snel weer schrijven! Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!