Orientation Camp

Hee people,

Vorig weekend had ik een orientation camp van STS. Alle studenten uit the North Coast waren er. Echt heel leuk! We hadden een kampeerboederij midden in het bos. Je mocht niet gaan wandelen zonder toestemming en een tijd geven wanneer je weer terug was, omdat het heel gevaarlijk is als je verdwaalt. We hebben echt een leuk weekend gehad. Een mooi kampvuur en veel spelletjes gedaan. En toen s'avonds alle leiders naar bed gingen, bedachten we allemaal grappen; lang verhaal kort, 't hele huis was leeg, stoelen in de douches, tafels opgestapeld in de keuken en nog meer van dat soort dingen. Heel veel gelachen, maar mijn hostmoeder had al snel door dat ik en nog een paar erachter zaten, dus voor straf moesten we de toiletten doen, haha

Surprised
.

Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en vrienden gemaakt, we zijn nu al bezig plannen te maken om met z'n allen te gaan paintballen en meer van dat soort uitjes. Binnenkort gaan we naar een All Blacks game, rugby. En omdat Leo en ik bijna tegelijk jarig zijn, neemt onze hostmoeder ons mee te paintballen. Vanavond ga ik uiteten met Micheal, Marius en Leo, omdat Micheal maandag 22 is geworden, en we laten de oudjes lekker thuis

Tongue out

Komend weekend gaan we naar het vakantiehuis. Oeww spannend!! Het schijnt echt heel leuk te zijn, dus ik kan niet wachten

Laughing
. Het weer zit alleen niet mee, heel veel regen en vanacht was het 5 graden! Nog even wachten dus, om te gaan surfen.

Tot later! <3

Reacties

Reacties

Bepe&Rachel

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! o, 17 al zegt Rachel... wat heb je het luek daar, we hebben al je verhaalen gelezen. van de foto`s kan je zien dat ik het ook naar mijn zin heb in Edam en Bepe ook. veel groetjes :-*

Cocky

hai Maren, morgen ben je jarig, happy birthday!
Veel plezier down there. Je avonturen klinken erg leuk, geniet ervan.groetjes van Lot, Klaas en Wilm.

hiltje

Hoi Maren,
wat ga je goed meid! Van harte gefeliciteerd met je 17 e verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt en toch wel een beetje je verjaardag kan vieren. Wat balen dat het daar nu zo rot weer is. hier eindelijk een beetje zomer ( zal wel niet zo lang duren). En spannend je volgende uitje naar het vakantie huis. klinkt erg leuk allemaal. Hou ons op de hoogte, want we lezen het echt! en pas op voor de haaien !!!
liefs, Hiltje en natuurlijk ook kinderen en Douwe.

Ellen

Van harte gefeliciteerd! Beter laat dan nooit, toch?
Ondertussen ben jij feestend en beestend je 18de levensjaar ingegaan, zo begrijp ik uit je blog. Dat klinkt goed. Ga zo door! Kortom, maak plezier en ik verheug me op je volgende verhaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!